Vårt team

EVA-STINA KARLBERG

VD och Managementkonsult

Eva-Stina grundande ESS med fokus på att hjälpa företag med deras behov av interims-chef positioner genom att erbjuda sin långa erfarenhet som management konsult.

Som chef är jag engagerad och coachande. Jag lyssnar in och agerar efter de behov som krävs i organisationen. Jag är driven i min roll och arbetar för att uppnå uppsatta kvalitets- och resultatmål tillsammans med mina medarbetare. Jag har arbetat som chef med olika team under åtta år. 

Jag har haft personalansvar med över 20 personer där vi arbetade löpande med utvecklings-, uppföljnings- och lönesamtal.

I ledningsgrupperna arbetade vi löpande med att effektivisera vårt arbete i en ständigt föränderlig försäkringsbransch.

En självklarhet för mig är att säkerställa rätt bemanning i förhållande till verksamhetens arbetsflöde samt att löpande genomföra förbättringar. Jag är en tydlig ledare och en god kommunikatör med fokus på att entusiasmera mina medarbetar.

Jag har utbildat mig inom ledarskap och många andra områden såsom juridik, ekonomi, skadeståndsrätt och skadereglering under åren.

Som person är jag positiv, empatisk, driven och utåtriktad. Jag har ett stort socialt batteri. Har lätt att skapa goda relationer med människor samt inspirerar och stöttar mina medarbetare.